Opłaty
Uwaga! Warunki uczestnictwa w Konferencji
- Zgłoszenie woli udziału przez zakładkę Rejestracja
- Dokonanie wpłaty maksymalnie do dnia 10 października 2021.
O wysokości wpłaty decyduje termin dokonania płatności a nie data rejestracji.
- Potwierdzenie swojego uczestnictwa w sekretariacie Konferencji w dniu wydarzenia.
|
do 15.09.2021
|
od 16.09.2021
|
Uczestnicy
|
300 PLN
|
400 PLN
|
Rezydenci
|
200 PLN
|
300 PLN
|
Absolwent/Słuchacz SPET UMP
|
bezpłatnie
|
bezpłatnie
|
Studenci *
|
50 PLN
|
50 PLN
|
* rejestracja uczestnictwa dla studentów jest obowiązkowa
* liczba miejsc jest ograniczona
Wpłaty indywidualne należy dokonywać na konto:
Citibank Handlowy
49 1030 1247 0000 0000 4771 8708
Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
ul. Fredry 10, Poznań
z dopiskiem: estetyka2021, imię i nazwisko uczestnika
Rezygnacja z uczestnictwa:
- Rezygnacja z uczestnictwa zgłoszona do 15.09.2021 pozwala na pełny zwrot opłaty.
- Rezygnacje zgłoszone po tym terminie nie będą wiązały się ze zwrotem opłaty.
- Rezygnacje należy zgłaszać mailowo na adres: konferencje@ump.edu.pl
Faktury:
- Faktury będą wystawiane na podstawie dokonanej wpłaty.
- Dane do faktury należy podać podczas rejestracji.
- Uzupełnienie danych do faktury oraz faktury przelewowe, prosimy zgłaszać pod adresem konferencje@ump.edu.pl.